2013. március 30., szombat

15. fejezet

Sziasztok! Itt az új rész! Jó olvasást.
Puszi: Hope xoxo

Egyszer csak fenekemnél fogva felemelt és felrakott a konyha pultra. Elszakadt számtól és a nyakamhoz tért. Miért mindig a nyakam? Közben a kezét még mindig a derekamon pihentette, majd keze a pólóm aljához vándorolt és lehúzta rólam. Én automatikusan kezemmel eltakartam a felsőtestem, azonban ő elhúzta és a hajába rakta a kezem. Végig puszilgatta a hasam újból és újból. Mire feleszméltem mit is csinálunk leakarta venni az alsóm.
- Harry.. elég. - mondtam és próbáltam magamtól eltolni. Ő csak átölelte a derekam és a fejét az ölembe ejtette. Megint két kezembe fogtam aranyos arcát amin mindig jó volt látni azt a mosolyt amikor a gödröcskéi kivillantak. Most viszont nem mosolygott, szemében gyűltek a könnyek, szája pedig lefelé konyult. Nem akart a szemembe nézni.  - Harry. - mondta neki amire végre rám nézett. Lefolyt egy könnycsepp piros és forró arcán. Oda hajoltam és lecsókoltam. Harrynek erre megjelent egy másodpercre a jellegzetes mosolya, de gyorsan szomorúvá vált az arc kifejezése. - Na, semmi baj. - mondtam neki. Erre Harry elhúzta a fejét és elkezdett fel-alá járkálni a konyhában.
- Hogy mondhatod ezt. Semmi baj. Ha nem vetted volna észre majdnem letepertelek. Istenem, nem tudom mi van velem. Soha semmit nem akartam ennél jobban, mint azt, hogy veled legyek. - mondta megállás nélkül. Leszálltam a pultról és oda mentem Harryhez és átöleltem. Kicsit meglepődött, mert nem ölelt vissza rögtön, de utána már ige. Volt egy olyan érzésem, hogy ez a látszólag aranyos és kemény fiú belülről fél valamitől. Szorosabban húztam magamhoz és mellkasának nyomtam az arcom. Szívverése felgyorsult és a levegőt is gyorsabban vette. Felemeltem a fejem és nyomtam egy lágy puszit az ajkaira, azonban ő megint hevesen elkezdett csókolni. Pár perc múlva levegő hiányában váltunk el. Homlokunkat egymáshoz támasztottuk.
- Már nagyon megy. - mondta és megint magához húzott. Elengedett amikor kiakartam bontakozni a csápjai közül. Oda mentem a gofri sütőhöz és kivettem az utolsó darab elkészült gofrit is. Kivettem a hűtőből a csoki szirupot és az asztalra tettem. Harry már éhes szemmel várta a reggelit. Kiraktam neki egy kis tányérra a kaját és máris elkezdte enni, mintha ha már egy éve nem evett volna.

Folytatás: valamikor :)

Csak tömte magát, úgy ahogy még senkit sem láttam. Mikorra befejezte arcát juhar szirup fedte, azt hittem, hogy az egészet magára kente. Én csak elmosolyodtam és oda mentem hozzá egy pzs-vel. Felém fordult és mosolygott. A gödröcskeéjiben is szirup gyűlt össze. Gondolkoztam, hogy lenyaljam-e vagy használhatnám a psz-t is. Neki dőltem a pultnak és csak néztem.

- Na, lenyalod vagy letörlöd? - kérdezte egy csábos mosollyal az arcán. Még úgy is nagyon aranyos volt.
- Melyiket szeretnéd? - kérdeztem. Még nyomott egy kis szirupot az ujjára és vele bekente a száját.
- Ami itt van azt muszáj lenyalnod, a többit azokat nem kell ha nem akarod. - mondta és a csücsörített száját közelebb nyomta hozzám.

Oda hajoltam hozzá és lenyaltam a csücsörített szájáról a szirupot. Majd megfogta a derekam és az ölébe húzott és a tisztítás csókolózásba folyt át. Csókja édes és nyugtató volt. Egyik kezemet a nyakára tekertem másikat pedig ragacsos hajába raktam. Lábaimat maga köré tekerte miközben a pólóm alatt simogatta a hátam. Egyre feljebb húzta majd megint levette. Felállt és sétálni kezdett, közben meg nem szakítva a csókot.  Majd csak azt vetem észre, hogy hátam valami puhával érintkezik. Elvette ajkait az enyémről és a nyakamhoz nyomta ezzel egy nyögést kiváltva belőlem. Körül néztem, mégis hol vagyok, a hálóban voltunk, a gyertyák még mindig égtek amit, még este gyújtott meg. A hátam alá nyújt majd ki akarta kapcsolni a mell tartóm, de mivel nem volt rajta sehol kapcsoló ezért szerencsétlenkedett egy darabig,  majd morgott egyet és felemelte a fejét. Már nyúlt érte, hogy elhúzza, de én megakadályoztam. Először egy kicsit értetlenül nézett rám majd rám ejtette a fejét és mellemet párnának használta. Légzésem lelassult, mint az övé is. Beletúrtam a hajába és egy kicsit meghúztam.

- Ha ezt csinálod akkor nem fogom magam távol tartani tőled. - mondta a szemembe nézve.
- Nem akarom, hogy távol tartsd magad tőlem, csak ezt még ne. - mondtam és kisöpörtem az arcából a tincseit.
- Nem tudod mit csinálsz velem. Még senki iránt nem éreztem ilyen intenzíven. - mondta és arcát belefúrta a nyakam hajlatába. Göndör tincsi csiklandozták az arcom, amire kicsit felkuncogtam. - Imádom ezt a hangot. - mondta és megcsókolt nagyon lágyan. Olyan volt mint ha egy porelán baba lennék és vigyázna rám, hogy ne törjön össze. Nem tudom, hogy mi történt bennünk az alatt a két nap alatt, de akkor éreztem igazán, hogy élek és nem hiába, nem a semmiért. Akkor jöttem rá bármennyire is nem ismerem akkor is tudom, hogy megbízhatok benne és nem fogja kihasználni a bizalmam.

2 megjegyzés: