2013. március 8., péntek

8. fejezet

Sziasztok! Itt a kövi rész. Jó olvasást !!
Hope xoxo

A lapocskán csak ennyi állt:

Látlak Baby! Itt vagyok. :)

Na, jó. Most ez üldöz vagy mi? És ki a f@szom ír nekem? Körbe néztem, de nem láttam senkit aki figyelt volna. Gyorsan felkaptam a kakaóm és a telefonom és rohantam ki a kávézóból ahova menekültem. Táskámat vállamra dobtam és elindultam haza. Nagyon olyan érzésem volt mintha követnének, de ezt csak felfogtam annak, hogy zaklató leveleket kapok. Szépen sétáltam haza, a kakaómat szürcsölgetve. Hátra néztem, de nem jött mögöttem senki gyanús csak egy fekete kapucnis pasi. Nem láttam benne a zaklatót, de mondjuk le volt hajtva a feje így csak a fejtetőjét láttam. Kicsit gyorsítottam azért a lépteimen, és közbe hátra-hátra néztem. A hapsi is felgyorsult egy kicsit majd megállt és beült egy nagy fekete kocsiba. Megnyugodtam és lelassítottam újra. Csak mikor már lassan ballagtam haza fele vettem észre, hogy a nagy rohanásban magamra borítottam a kakaóm egy részét. Még megittam a maradék kakaót és kidobtam a papír poharat. Szépen lassan nézelődve mentem haza. 


Minden kirakatot megnéztem, majd megakadt a szemem a tökéletes cipőn amit valaha láttam. Igaz nem magassarkú volt, mondjuk abba nem is nagyon tudok járni. Gyorsan beszaladtam a boltba és kikerestem a méretem, majd felhúztam. Pontosan jó volt rám. Jártam benne egy kicsit, majd még nézegettem egy kicsit. Levettem és elindultam kifizetni. Csak nem hagyhattam ott a cipőt. Kifizettem és elindultam kifelé. Elhatároztam, hogy bevásárolok ruhákból úgyis azt mondta Cher, hogy nincs sok ruhám. Csak egy baj volt, én nem tudom, hogy itt mi a stílus. Gyorsan üzentem Cher-nek, hogy:

S.O.S. 

Gyorsan jött is rá a válasz.

Rohanok!! Hol vagy?  - Cher

Ú, basszus, fogalmam sem volt hol vagyok. Felnéztem a bolt táblájára és meg leltem a választ. Kicsit érdekes volt.

Harry's - ben vagyok. :))) :D

Oké. Rohanok. - Cher.

Míg Chert vártam leültem a közeli padra és elkezdtem telefonozni.

Cher szemszöge.

Mikor megkaptam az első sms-t. Azt hittem, hogy tényleg baj van. Majd a másodig sms-nél rájöttem, hogy tényleg baj van és nem a ruhás ügyre értem. A Harry's Harry-é volt és nem  a lány Harry-é hanem a fiú Harry-é. Láttam a buliban, hogy néz Harold Harry-re és az nem jelentett jót. Ha Harold arra jár Harry-nek lőttek. Hamarabb oda kell érnem és elhurcolnom onnan mielőtt Harold arra tévedne, vagyis benézne a saját üzletébe. 

Gyorsan kapkodni kezdtem. Le-fel repültem a ruháim. Gyorsan valami tűrhető külsőt varázsoltam magamnak és elindultam a koliból. Rohantam. Szerencsére volt annyi eszem, hogy ne magassarkút vegyek fel. A nike cipőm pont megfelelt a futásnak. Sajnos nem voltam a legjobb futásból, viszont Ni igen. Gyorsan küldtem Ni nek egy sms-t, hogy siessen a Harry's elé mert ott van a lány Harry. Közben nagyon gyorsan szedtem a lépteimet. 

Harry szemszöge

Ültem és csak ültem a padon és vártam, hogy Cher mikor jön. Remélem nincs semmi baja. Ni engem nyírna ki ha valami történne vele, mert én hívtam. Gondolataimat az zavarta meg, hogy valaki megkopogtatta a vállam. Mikor megfordultam, kicsit megijedtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése