2013. március 30., szombat

14. fejezet

Sziasztok! Itt az új feji.  Remélem tetszeni fog. Ha minden jól megy és titeket is érdekelt a rész akkor jön az új rész. Holnap csak este felé tudok új részt hozni mert keresztelőn leszek. Szóval addig is szép napot. Jó olvasást.! :)
Puszi: Hope xoxo

Reggel amikor felébredtem nem találtam magam mellett senkit. Harry eltűnt. Nagyon gyorsan pattantak ki a szemeim és szinte kiugrottam az ágyból. A csípőm köré tekertem egy törölközőt majd elindultam megkeresni Harry. Nem ismerte a házat és nem akartam, hogy valami olyat meglásson amitől megijed vagy bármi. Nem akartam, hogy valami baja essen. Elindultam, hát a keresésére. Mennyei illatok jöttek a konyha felől. Mikor oda értem megláttam Harryt amint a konyhában sürög-forog. Neki dőltem az ajtófélfának és onnan néztem mit csinál. Ha jól láttam csinált maffint, palacsintát és most készíti a gofrit. Az illatok összekeveredtek és még mennyeibb lett. Azonban az, az édes illat is benne volt a levegőben ami Harrynek volt az illata. Leejtette, a törölközőt és oda sétáltam hozzá, és átöleltem a hátulról. Az arcom belefúrtam a nyakába és szippantottam egy nagyot. Máris át járta a testemet az illata.  Egy kicsit megdermedt, de utána folytatta a gofri készítést. Mondhatnám azt, hogy segítettem neki, de nem mondom azt mert az hazugság lenne inkább akadályoztam. Végig pusziltam a nyakát, majd a kulcscsontját. Lejjebb húztam a pólóját és a vállát hintettem be csókjaimmal.

Harry szemszöge.

Reggel amikor felkeltem, kicsit megijedtem, mert Harry ágyában találtam magam, majd eszembe jutott az este. Keze még mindig ölelte a derekam, eltakarta vele a fél hasam. Arcát belefúrta a nyakamba, ezért göndör fürtjei birizgálták az arcom. Végig simítottam rajtuk és egy kicsit meg is húztam őket. Harry erre szorosabban húzott magához, azonban még nem ébredt fel. Megfordultam és szemben találtam magam egy angyallal. Arcát megvilágította a napfény és a másik oldalról pedig a hajába sütött bele. Haja szanaszét állt, azért beletúrtam óvatosan és kiemeltem az arcából. Erre egy kicsit felmordult és belefordult a párnájába. Olyan volt mint egy kis gyerek. pedig nem hiszem, hogy 4 éves lenne, kinézem belőle, hogy már 19. Lassan kiszálltam az ágyból és végig mentem a házon. Először a fürdőbe mentem, hogy rendbe rakjam magam, a hajam össze volt borzolva és csomókat alkotott. Kerestem egy fésűt és kibontottam vele. Benéztem Harryhez és még mindig aludt, gondoltam folytathatom tovább a kutatást a házban. A következő szoba egy dolgozó volt, teles tele gépekkel. Úgy 3 laptom és 3 számítógép volt benne. Még volt nyomtató és minden ilyen cucc. A falak sima fehérek voltak a bútorok pedig feketék, jól passzoltak. Halkan becsuktam az ajtót és tovább mentem a következő szobában könyvek voltak. Olyan volt mintha egy könyvtárban találtam volna magam. Volt vagy 8 szekrény tele könyvekkel. Mindegyik szekrényre rá volt írva milyen fajta könyveket tart polcain.

1., Krimi
2., Történelem
3., Romantikus
4., Szerelmes + erotikus
5., erotikus
6., Verses kötetek
7., Első kiadások
8., Lexikonok

Maga volt az álom. Nem hittem volna, hogy egy olyan fiú mint Harry romantikus könyveket is olvas, ha olvas. Kinyitogattam mind egyik szekrényt és végig néztem az első sorukat. Csodálatos könyveket fedeztem fel benne. Amin nagyon meglepődtem az, az hogy neki is meg van a Máris Hiányzol. Mikor végig értem a könyves szekrényeken, tovább mentem a következő szobába. A következő egy zene szoba volt, tele hangszerekkel. Volt zongora, gitár, hegedű és egy mikrofon is és egy szintetizátor. Gyorsan leültem a zongorához és eljátszottam a kedvenc számom. Kiskoromban tanultam zongorázni és nem felejtettem el. Nagyon jól esett eljátszani. Gyorsan kimentem és megnéztem Harryt alszik-e még, és igen még aludt. Tovább mentem és egy edző szobába toppantam. Ott nem sokat tudtam kezdeni, mivel nem szeretek edzeni, de Harryn meglátszott, hogy használja a szereket. Kiléptem és inkább a konyhába mentem és reggelit kezdtem csinálni, először csináltam valami rendes ételt, majd elkezdtem az édességeket elkészíteni. Reméltem, hogy Harry majd nem haragszik, hogy bebüdösítem a házát. Már majdnem végeztem a gofrival mikor hallottam egy huppanást, nem mertem hátra fordulni ezért csak csináltam tovább amit lekezdtem. Hirtelen két kéz és egy száj támadott le. Elmosolyodtam ezen, de egy kicsit megfeszültem. Olyan mint ha évek óta együtt lennénk, de nem. Csak akkor találkoztunk először és rögtön olyan közvetlen volt velem. Végig puszilta a nyakam és én éreztem, hogy valami növekedik bennem. Nem akartam, hogy abba hagyja. Lejjebb, húzta a pólóját amit nekem adott, és a vállamat is behintette csókokkal. Felnyögtem amikor fogaival lejjebb húzta a melltartóm pántját.

- Harry. - mondtam halkan.
- Igen. - mondta két puszi között.
- Ne. - mondtam röviden hiszen alig tudtam megszólalni.
- Oké .- mondta majd felhúzta a pántot és csak ölelt.  - Mit készítesz? -kérdezte.
- Gofrit. Szereted? - kérdeztem.
- Persze. - mondta és megint elkezdte csókolgatni a nyakam. Ágyékát nekem nyomta és olyat éreztem amit nem nagyon akartam akkor. Egy kicsit felnyögtem és hátra hajtottam a fejem. - El sem tudod képzelni mennyire jól nézel ki még ebben is. - mondta és megrántotta a felsőjét amit viseltem.
- Harry ... ne. - mondtam levegő után kapkodva. Harry nyomott egy utolsó puszit a nyakamra majd leült egy székre az asztalhoz. Lehajtotta a fejté és elkezdett szitkozódni halkan.
- Harry ...- mondtam és oda sétáltam hozzá. Két kis kezembe fogtam az arcát és nyomtam egy-egy puszit az arcára.
- Sajnálom. Nagyon. Nem tudod mit csinálsz velem. - mondta és közben szemembe nézett. Elmosolyodtam és vissza akartam sétálni azonban Harry visszarántott és erős mellkasába ütköztem. - De megmutathatom. - mondta és lassan közelítette az arca felém. Akkor nagyon cikis helyzeteben voltam, hiszen életeben nem akart megcsókolni senki és nem is tette. Szóval, hogy Californiában mondták szájszűz is voltam.
- Harry... én...- kezdtem bele, de Harry az ujját ráhelyezte a számra.
- Nyugi, menni fog. - mondta majd ajkait az enyéimre helyezte. Az első csókom akkor történt és soha nem
felejtem el. Egyszerűen nem tudtam mit csinálok csak mozogtak az ajkaim Harryével együtt. Harry megfogta a karjaimat és átkulcsolta őket a nyakán, majd az ő kezeit pedig a derekamon kulcsolta össze. Egyszer csak ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése