2013. április 5., péntek

16. fejezet

SZiasztok! Itt az új rész. Tudom már rég hoztam részt, de valószínűleg holnap is hozni fogok. Jó olvasást.
Puszi: Hope xoxo

Egy kicsit elszunyókáltunk. Arra keltem, hogy nagyon melegem van. Mikor kinyitottam a szemeim, göndör hajtincsek omlottak bele. A kezem le volt szorítva így csak a fejemet tudtam mozgatni, hogy kiszedjem a viszketést okozó fürtöket. Valószínűleg Harrynek nem volt kedve lemászni rólam és rajtam aludt el. Mivel teljesen elengedte magát, így elég nehéz volt. Próbáltam kimászni alóla, de nem nagyon sikerült. Nem bírtam tovább alatta maradni, ezért lelöktem magamról az ágyra. Csodák-csodájára nem ébredt fel csak kényelmesen elhelyezkedett. Felkeltem és kivettem egy mackónadrágot Harry gardróbjából. Igaz kicsit nagy volt rám, de megteszi. Vissza vettem a pólót is és csak csodáltam az angyal kinézetű fiút. Sosem képzeltem el, hogy egy ilyen helyes fiú felfog rám figyelni, de megtörtént. Olyan hihetetlennek tűnt az egész, azt hittem csak egy átverés, hogy ha amikor oda vitt csak leakart dönteni és reggel meg elküldeni a picsába. De nem így történt. Hihetetlenül kedves volt hozzám és nem csinált olyat amit nem szeretnék és amit megbánnánk. Oda bújtam hozzá még egy kis időre. Beszívtam csodálatos illatát, és puszikat hagytam az arcán és ahol értem. A hasán feküdt így jó láthatóvá vált a háta. Izmos volt, nagyon. Miközben lélegzett már akkor is látszódott néhány ahogy megfeszül. Mikor kijött az azelőtti estén a fürdőből, hogy sok tetkó fedi a mellkasát, kezét és a vállát is. A hátán nem  találtam tetkókat, de néhány sebet igen. Lehet, hogy csak képzelődtem, de vagy bárányhimlő vagy cigaretta csikket nyomtak el rajta. Próbáltam a legjobbat feltételezni azt, hogy csak bárányhimlő, nem úgy mint az enyéim. Nekem is vannak sebeim, de nem a szüleimtől, vagyis a nevelő szüleimtől. Igen, engem is örökbe fogadtak, még amikor 2 éves lehettem vagy három. Az a lényeg, hogy Travis előtt. A 16. szülinapomra mondták meg, hogy örökbe fogadtak, de néhány DNS-t megváltoztattak bennem, hogy valamennyire hasonlítsak rájuk. Azonban a testi és lelki emlékeket és sérüléseket nem tudták eltüntetni  ezért ez belém égett. A testemen szórtan helyezkednek el ilyen sérülések. Szerencsére Harry nem látta őket, mert rajtam feküdt, de teljesen paráztam közben, hogy ne vegye őket észre. A hátára hajtottam a fejem és közben körbe-körbe simogattam a finom selymes bőrt. Olyan jó érzés volt tapintani, ahogy kezem járt föl-alá a hátán, néhol éreztem a hegeket. Mikor már hatszor végig húztam kis ujjam a hátán egy kósza könnycsepp mászott le az arcomon, majd Harry bőrébe szívódott fel. Annyira féltem, hogy őt is bántották, nem tudtam volna elviselni, hogy valami fizikai vagy lelki problémája legyen. Megemelkedett a háta egy kicsit jobban, ebből véltem, hogy felébredt. Levettem a fejem a hátáról és a párnák közé raktam. Harry is arra fordult és nagy, erős kezével letörölt egy megint előbukkanó könnycseppet. Elmosolyodott, majd egy gyenge csókot nyomott ajkaimra.
- Köszönöm, a gyengéd érintéseidet. - mondta majd megsimította az arcom. Én csak szégyenlősen elpirultam és kezébe nyomtam az arcom, miközben alkarját markoltam. Azt is gyengéd érintésekkel illetem. Harry még nagyobb mosolyra húzta édes ajkait. - Jól áll neked a nadrágom. Nem nagy egy kicsit? - kérdezte. Komolynak látszott, ezért komolyan is válaszolt.
- De, de nincs más akkor jó. Nem? - kérdeztem vissza.
- De. Nagyon is jól áll neked. - mondta és a karjaimba húzott. Nyomott egy puszit a homlokomra és pihentünk együtt. Simogatta a hátam, pont úgy, ahogy én az övét. Tényleg jó érzés. Ezt a jó pillanatot  nem zavarhatta volna meg jobban a telefonom csöngése. Kipattantam az ágyból és elkezdtem keresni a kis táskám, amit az ágy alatt találtam meg. Megnéztem és 5 nem fogadott hívásom volt anyától és 3 apától + még Cher is hívott. Először úgy döntöttem, hogy anyáékat hívom fel, majd csak utána Chert.
-Szia, anya. - mondta félénken miközben kisétáltam a szobából.
- Szia, kicsim. Hála az égnek, hogy felvetted már a telefonod. Hívtuk a kis barátnődet és azt mondta, hogy még alszol.
- Igen anya, még aludtam, tudod hosszú estém volt. - mondtam neki. Nem hazudtam neki. Sokáig aludtam, mert hosszú estém volt, csak nem Cherrel, de én ezt egy szóval sem említettem.
- Minden rendben? - kérdezte anya.
- Igen, persze. - majd valaki bejött az ajtón. - Most mennem kell. Szia.
Letettem a telefont és az ajtó irányába sétáltam.  Kivel lakik Harry? Hát férfi nem lehetett mert kopogott a cipője, rendesen, ezért oda mentem az előszobához. Egy meseszép lány állt ott és ő is csak engem nézett furcsán.
- Téged, hogy hívnak? - kérdezte.
- Harry. Te?
- Én Harold felesége vagyok. - mondta egyszerűen. Hogy mi? Most csak álmodom? Szóval az egész eddigi csak hazugság volt. Harry jött ki egy nagy mosollyal az arcán, de amikor meglátta az enyémet már nem annyira örült.
- Harry meg tudom magyarázni. - mondta Harry, de én csak kiszaladtam a házból egyenesen az erdőbe és tovább.

1 megjegyzés: