2013. április 12., péntek

Díjak!

 Míg én a suliban nyomultam addig kaptam két díjat is. Mind kettőt Emi -től kaptam. Nagyon köszönöm neki.


Mi a keresztneved?
Mivel nem fogom megmondani az igazi nevem így ezt sem mondom meg.

Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Yiruma - the rivors flows in you

Félsz a sötétben?
néha :)

Szerelmes vagy valakibe?
Most nem :)

Mi volt eddig a legcikibb dolog, ami veled történt?
nem mondom most el P

Gondolatban öltél már meg valakit?
Igen :)

Szerinted a péntek 13-a szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent? 
szerencsétlenséget. Tapasztalat.

Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el? 
Igen. :P

Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek tartasz? 
Nem

Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál? 
Igen. :(

Mit tennél, ha hirtelen híres lennél? 
Segítenék a rászorultakon és oda adnám nekik az egészet.

Szoktál álmodozni?
Igen.

Járnál Chace Crawforddal? 
Nem tudom ki az, de nem hiszem.

Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány? Neveik?
kettőt vagy egyet. Neveket még nem tudok.

Adni jobb,vagy kapni? 
adni :)

Titkom: nekem is van :P

Bakancslista: 1. eljutni Londonba
2. íróvá válni
3. találni valakit akivel leélhetem az életem.

Akinek küldöm: 

Lili Borbély
Hajni F.

Többet most nem tudok :(

2.



Hogyan gondolsz az olvasóidra?
Hú. Imádom őket és nekem ők adnak erőt, hogy írjak. Bár nem mindig írnak kommenteket, de akkor is adnak jelet, hogy olvasták a részt. :)

Kaptál már negatív véleményt?
Hát, még nem kaptam, de szívesen fogadom, mert építő kritikának ítélem.

Előre meg szoktad tervezni a részeket?  
Néha, de néha csak leülök és elkezdek írni és csak úgy jön. A történet írja magát. Mondjuk.

Mit csinálnál, ha valaki egyszer felhívna, hogy szeretné nyomtatott kiadásban látni a blogod?
Nagyon örülnék, neki. Még jobban örülnék neki ha valaki meg is venné a könyvet és akkor a pénzt jóra tudnám fordítani.

Mi jár a fejedben, amikor az olvasók azt írják neked, hogy szeretnének úgy írni, mint te? 
Még senki sem írta, de ha írnák akkor, nagyon örülnék a bóknak és ha van ideje és nekem is akkor szívesen megtanítanám, hogy miket találok fontosnak az írásban.

Most nem tudom kinek küldeni, de majd ha lesz időm olvasni blogokat akkor majd írok ide. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése