2013. április 12., péntek

18. fejezet

Sziasztok! Itt az új rész! Jó olvasást! Nézzétek a chatat.
Puszi: Hope xoxo

Én is felálltam és Harry kezét megfogva húztam kifelé az erdőből. Harry inkább belém karolt és fejét, vállamra hajtva sétáltunk. Harry egy kicsit furán sétált, majd lenéztem a lábára és észre vettem, hogy nincs rajta cipő. Teljesen elfelejtettem, hogy mezítláb ment ki. Megálltam és szembe fordultam vele. Kicsit meglepődött, de én csak közelebb mentem hozzá.
- Karold át a nyakam. - mondtam neki mire megtette. Én lejjebb ereszkedtem és fenekénél fogva felemeltem. Átkulcsolta a lábát a derekamon és arcát belefúrta a nyakamat takaró hajamba. Éreztem, ahogy beleszív a hajamba és elmosolyodik. Mikor elkezdtem sétálni, már lehetett érezni a súlyát, de nem volt nehéz. Kicsit feldobtam, hogy még könnyebb legyen és akkor már közeledtünk vissza a házamhoz. Mikor beértünk az ajtón még akkor is tartottam, majd besétáltam a fürdőbe. Harry úgy csimpaszkodott rajtam mint egy majom. Beleraktam a kádba, majd lehajolva felhúztam az általa viselt mackónadrágomat. Megfogtam a zuhanyrózsát és a pici, koszos lábaira irányítottam a közép hőmérsékletű vizet. Egyenként felemeltem a lábát és tusfürdővel lemostam a tusfürdővel mennyiségű sarat. Mikor tiszta lett, elzártam a vizet, majd a szekrényből előttem egy fehér törülközőt, amit letettem a kád elé. Megfogtam a derekát és kiemeltem a kádból és a törülközőre tettem. Letérdeltem elé és megtöröltem a lábait. Felnéztem rá és egy kicsit rémült tekintetével találtam szembe magam. Felálltam és két kezem közé fogtam a kis arcát. Közelebb hajoltam hozzá, de csak annyira, hogy orraink érintsék egymást. Homlokainkat is összeragasztottam és orromat végig húztam az arcán és az orrán. Lélegzete szakadozott lett. Én is nehezen kaptam levegőt, de próbáltam nem megmutatni. Végig puszilgattam az arcát, csak a száját hagytam ki. Ajkaink súrolták egymást, de még nem csókoltam meg. Egyre közelebb nyomta az ajkait, hogy csókoljam már meg, de én csak azért sem tettem meg. Eltávolodtam tőle és elmosolyodtam. Ő csak szúrós szemmel nézett rám.
- Utállak. - mondta majd megütötte a vállam és kiviharzott a fürdőből. Utána szaladtam. Nem akartam, hogy megint elmenjen. Kirohantam a fürdőből és a szobámban találtam meg, miközben telefonált. Egy percre lefagytam, mert nem tudtam kivel telefonál és ha egy taxis volt az akkor ott akasztottam volna fel magam.
- Igen, minden rendben. Nagyon aranyos és kedves meg minden. - mondta. Nem látott mert háttal állt nekem, de reméltem, hogy rólam beszél.
- Nem, mi baj történne. Ő az egyetlen fiú aki valaha is érdekelt engem és én is érdeklem őt. - mondta és akkor rájöttem, hogy rólam beszél. Az egyetlen fiú? Mi? Miért? Nem értettem miért én lennék az egyetlen fiú aki érdeklődött iránta. Nem értettem miért nem érdeklődtek iránta a fiúk, pedig gyönyörű és még kedves is. Sexy és törődő. Ő egy tökéletes lány, de ő nem ilyen roncsot érdemel. Ő egy olyan lány aki egy sokkal jobbat érdemel nálam. Egy törődő, nem meg romlott és kedves srácot érdemel. Aki szuper gazdag és bármit megad neki amit csak kíván.Nem egy romlott csak simán gazdag fiút érdemel. Az ablakon bevilágított a napfény és átsütött a haján, amitől láttam, hogy igazából vöröses a haja. Neki dőltem az ajtófélfának és csak bámultam. Olyan gyönyörű volt, és egész nap eltudtam volna bámulni. Nem törődve semmivel csak álltam volna ott és néztem volna. Nem érdekelt volna ha felgyújtják a házam vagy akár egy pisztolyt fogtak volna a hátamhoz. Nem érdekelt volna semmi, csak ő.

Dan szemszöge.

Egész nap az ágyban lustultam, tv-ztem, olvastam és gondolkoztam. Olyan gyönyörű. Annyira eltudnám képzelni magam mellett. Amikor megláttam azzal a pasival teljesen leblokkoltam. Nem akartam, hogy valaki másé legyen, csak magamnak akartam, de ő csak barátként néz rám. Amikor átkaroltam a vásárlás előtt, pillangók röpködtem a hasamban és amikor ruhát próbálgatta, legszívesebben lerohantam volna. Ott helyben. Nem érdekelt volna, hogy ki látja és ki nem. Ott helyben. Szerintem egyedül én érdemelném meg, nem valami utca kölyök vagy valami öreg trotty. Én vagyok az egyedüli akihez illik is. Olyan jól mutattunk együtt. Addig fogok próbálkozni míg meg nem kapom. Ő az enyém lesz.

Folytatás: majd :(
Nézzétek a chatat.

2 megjegyzés:

  1. csak most találtam rá a blogra de annyira nagyon tetszik hogy nemtudom mit akartam ide irni de az a lényeg hogy nagyon jool irsz és nagyon tetszik a blog.....siess a kövivel

    VálaszTörlés