2013. február 8., péntek

Díjam!! :)

Köszönöm a díjat EmiDirectioner:'3 - nak. Még csak most kezdtem a blogot és már is egy díjjal büszkélkedhetek. Továbbra is törekszek arra, hogy feltartsam az érdeklődést az írásom iránt. :)

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!


1. A Hope Thomson csak egy kitalált név. De szeretem. :) (van is ilyen nevű facebook profilom.)
2. 14 éves vagyok. De néztek már 18-nak is. XD
3. A bandából Harry a kedvencem de mindegyiket szeretem. :)
4. Szolnokon lakok.
5. Szívesen elköltöznék Mo. -ról. Mindegy hogy hova csak el.
6. Voltam már NYC-ben de az álom városom London és Párizs.
7. Imádok sokáig aludni. XD
8. Ha nem lenne zene sztem én se. Imádom!
9. Természetesen a One Direction a kedvenc a bandám.
10. Nagyon sok poszterem van róluk ami ki is van rakva a falamra.
11. Igaz, hogy már meg halt de Michael Jackson-t senki se pótolhatja nekem. Imádtam és Imádom még mindig. :)





 1.Hány éves vagy? 
14 :P (fiatal :( )
2.Hány blogod van?
3. de az egyiket abba hagytam :( a másikat pedig nem olvassák. :P
3.Kedvenc állat?
Húú. Mindegyik állatot szeretem kivéve a rovarokat. :)
4.Ha lehetne egy kívánságod mi lenne az?
Londonban éljek vagy legalábbis Angliában.
5.Kit szeretsz a legjobban?
Az anyukámat <3 :)
6.Szerinted melyik állat a legveszélyesebb?
A hiéna mert megöl és még ki is nevet. :P
7.Van/vannak kedvenc blogjaid?
Igen elég sok van és mindegyiket rendszeresen olvasom. Viszont kommenteket gyakran szoktam írni mert általában telóról olvasok és ott nehéz és lusta vagyok. :P
8.Kedvenc zene?
A one direction-től mindegyik. De most a best az Ed Sheeran-tól a small bump és a kiss me. :)
9.Kedvenc kaja?
Nando's bár még sosem ettem olyat. :P
10.Hol szeretnél élni?
Anglia ott bárhol vagy Amerika.
11.Milyen nyelven tanulsz?
Angolul, de majd a közép suliban fogok spanyolt és franciát. :)


1. Mikor születtél?
2. Mikor lettél Directioner?
3. Kedvenc idézet?
4. Kedvenc énekes?
5. Kedvenc színész?
6. Van tesód?
7. Mióta írsz blogot?
8. Van hobbid?
9. Kedvenc tantárgy?
10. Hányadikos vagy?
11. Ki a kedvenced a One Direction-ból? Miért?

1. http://littlethingslovestory.blogspot.hu/
2. http://i-believe-in-a-thing.blogspot.hu/
3. http://horansisterorjade.blogspot.hu/ (ha lehet vissza küldeni :))
4. http://egyujeletkezdete.blogger.hu/
 Hát most csak ennyit tudok. :)

Köszönöm megint a díjat.!! Köszönök mindent azt is hogy átléptük a 200 látogatót. :)
Az új rész ma vagy holnap jön :))))))) 
Hope xoxo

1 megjegyzés:

  1. nem hiszem,hogy vissza lehet küldeni de van egy másik blogom: http://agirlslifewithharry.blogspot.hu
    mikor lesz már új rész?

    VálaszTörlés