2013. február 15., péntek

5. fejezet.

Nagyon sajnálom, hogy nem hoztam már korábban részt de nem volt időm. De most itt van. Jó olvasást. Ha ma lesz 1 komi akkor jön a kövi rész. :)

Frankre mosolyogtam és visszafutottam az út annak az oldalára ahonnan jöttem, Harryhez és Danhez. Ők is beszélgettek, majd szépen lassan elindultunk.

Harryetta szemszöge

Miközben Ni oda ment a barátaihoz beszélgetni én Dannel beszélgettem, persze néhányszor feléjük pillantottam, de tudtam, hogy én nem olyan vagyok mint ők, szóval ha barátkozni is akarnék velük nem sikerülne. Szóval csak maradok a tanulásnál és a két új barátomnál. Mikor Ni már jött vissza felé az egyik barátja még oda szólt neki.

- Héj, Ni. A bulit ne felejtsd el. - mondta Ni-nek. 

Ni csak intett nekik és visszajött hozzánk. Kíváncsi lettem milyen buli lesz és, hogy kik lesznek. Még soha nem voltam olyan vad házi bulin, de még rendes házi bulin se. Hát ez van, de egyszer úgyis elfogok egyre jutni, gondolom. 

Ni visszajött hozzánk és elindultunk London felfedezésére. Legalábbis számomra felfedezésre. Minden nagyon szép volt kár, hogy ilyen hideg van itt. A házak színei teljesen passzoltak egymáshoz, nem volt szín kavalkád. Milliónyi ember szaladgált London utcáin akkor. Mindenki rohant, csak mi sétáltunk kellemes lassúsággal. Éppen egy bolt előtt álltunk amikor egy mosolygós lány szaladt felénk, vagyis Ni felé, majd a nyakába ugrott.

- Srácok, ő itt a kis húgom Cherry. Cherry, ők itt az új barátaim Harry és Dan. - mutatott be minket. Cherry is sokkal menőbb volt nálunk. Menőbb ruhákat viselt, mint mi. Mondjuk én, hogy nézhettem ki? Mint egy útszéli lány. Pff. 

- Sziasztok! Nagyon örülök, hogy megismerhetlek titeket. - mondta teljes mosolyra húzva a száját. Meglepődtem. Azt hittem majd lekezel minket és ott hagy a fenében. De nem.  - Ti is jöttök a buliba este? - kérdezte Cherry.

- Nem, hiszem. Nem is hívtak meg. - mondta, leszegezett fejjel. 

- Akkor, Harry, Dan ma este ott lesztek a bulin. Én meghívlak titeket. - mondta Cherry mosolyogva és oda lépett hozzám és átkarolt. Aranyos lány. Kedves.  - Harry van olyan ruhád ami jó egy házi buliba? - kérdezte Cherry.

- Hát nem hiszem. Lehet, hogy hoztam el, de lehet anyumnak is van. - mondtam. Immár egy kicsit vidámabban.

- Akkor indulunk hozzád. - mondta majd elkezdett húzni a vissza felé.

- De nincs kulcsom. - mondtam.

- Ez nem baj. Megoldjuk. - mondta majd elköszöntünk a fiúktól és elindultunk az újdonsült házam irányába. Cherrel sok mindent meglehetett beszélni. Közel éreztem magamhoz és ezért mindent el mondtam neki. Na, jó. Majdnem  mindent. Majd kitértünk a fiúkra.

- Te és Dan,  jártok? - kérdezte Cher. Meglepett a kérdés. Eleve most találkoztam vele először. Igaz kedves meg minden, de én csak barátnak tudom elképzelni. Így hát egyszerű választ adtam.

- Nem. Miért? - kérdeztem. Tudtam, hogy valamit ki akart hozni belőle.
Haza felé. Cherrel.

- Hát csak tudod, nekem egy kicsit bejön. Szerintem tök helyes. Igaz még nem ismerem, de szerintem aranyos is. - regélt nekem Cher. 

Ezt még megbeszéltük, majd oda is értünk hozzánk. Cher a szobám ablakához húzott, majd feltolta az ablakot, majd bemászott és engem is behúzott. Hát látszott, hogy még csak tegnap jöttem ide, mert semmi tapéta sem poszterek, csak egy poros szekrény és egy sima ágy. Cher felnyitotta az egyik bőröndömet és elkezdett benne kutakodni, majd a másikban, majd a másikban, majd a végére ért és semmi sem volt a kezében.

- Anyudnak vannak jó ruhai. Egyébként ezt az öltözködés dolgot még megbeszéljük. - mondta. Hát igen. A felsőim simák, sima csőszárú nadrágok, kopott converse, nike, adidass, vans és supra cipők. Semmi magassarkú. Hát ez vagyok én. 
Majd át vezettem Chert a szüleim szobájába és megkerestük anyám bőröndjeit. Ami nem volt nehéz, mert mindegyik rózsaszín volt és púposak a sok ruhától. Cher felnyitotta az egyiket és már is kivett belőle egy ruhát és felemelte.

- Meg van. Ez lesz a tökéletes. Anyudnak jó ruhái vannak. - nézett vissza a bőröndbe. - próbált fel!- mondta. Át mentünk a szobámba és felvettem.

A ruha.

- Mint ha rádöntötték volna. Csodálatos. Ebbe gyere. Érted jövök este 9-re. - mondta és nyomott egy puszit az arcomra és kimászott az ablakon és elszaladt. 

*este*

Cher és Ni pontosan jöttek. Szüleim még mindig nem jöttek haza a munkából szóval majd holnap délután jönnek vissza. Nem sokat sétáltunk de már ott is voltunk. Nagy ház volt és üvöltött benne a zene. Egy kicsit rosszul éreztem magam a ruhában amikor beléptem a teli házba és mindenki nagyon sexy volt ott. Dan is ott volt és még .....

1 megjegyzés: