2013. február 9., szombat

4. fejezet

Remélem tetszik ez a rész és továbbra is olvastok. Nagyon köszönöm az eddigi kommentjeiteket és a 300 megjelenítést.  Jó olvasást!
Hope xoxo

Életemben nem volt még ilyen rossz rajz órám. Mindenki össze-vissza ordibált és senki se csinálta a feladatot kivéve engem és Dant. Nem hittem volna, hogy ilyen szépen tud rajzolni, de még jobban meglepődtem azon, hogy én is tudok rajzolni. Igaz nagyon ritkán volt rajzóránk de én rajzoltam apa könyvébe a szereplőket és a hozzá tartozó képeket. De azok nem sikerültek valami jól. De ez, jó lett. Szerintem. 



Kicsöngettek és mindenki kirohant a teremből. Majd nem fel is lökték a tanárnőt Miss Wilsont. 

- Harry, nem jössz ki? Megmutatnám a sulit. Na? - mondta Dan a kezét felém nyújtva. Elfogadtam és felhúzott a helyemről ahova már oda nőtt a fenekem. Teljesen elzsibbadt. Kezemet fogva Dan kihúzott a teremből, majd mikor kiértünk elengedte és elkezdett sétálni. Én csak követtem és nézelődtem az új sulimban. - Ez itt a Kémia terem, mellette a Biosz terem és a Föci terem. Itt van az Angol labor itt szokták tartani még a nyelvi órákat is. - kalauzolt el Dan. Közben még kifejtette mindenről is a véleményét. Aranyos volt tőle. Végig vezetett a suliban, majd kimentünk az udvarra  levegőzni egy kicsit, legalábbis még addig amíg be nem csöngetnek. 

Mindenki bandába volt szerveződve. Ahogy láttam voltak a focisok, a pom-pom lányok, az okosok, az emósok és mi ketten így egyedül. Mondhatni kitaszítottak. Dannal leültünk egy pad támlájára majd elkezdtünk beszélgetni, mind addig amíg egy magas szőke srác meg nem állt előttünk. Ott állt és nézett minket. 

- Sziasztok! Én Niall Horan vagyok! -  mondta a srác és intett egyet. 

- Szia! Én Harryetta King, ő pedig Daniel Jack. - mutattam be magunkat. Dan csak megforgatta a szemét és tovább is a betont bámulta.

- Most jöttél a suliba? -kérdezte Niall.

- Igen, Californiából jöttem ide. - mondtam a szemébe miközben leült mellém a pad támlájára. 

- Az jó. - mosolygott egyet. - Én Londonban élek amióta az eszemet tudom. - mondta.

Becsöngőig beszélgettünk így hárman. Vége felé már Dan is beszállt a beszélgetésbe. Megtudtam, hogy Ni a szemben lévő suliból jött át, mert a szülei egy jó üzletbe kezdtek. Mivel elég jól megbarátkoztam vele is, így már ketten mutatják be nekem a környéket. Tök jó már az első napon találtam barátokat. Ez a világon a legjobb napom. 

A napnak vége lett a suliban, már nagyjából mindenki haza ment, csak Dan, Ni és én nem. A fiúk engem vártak, mert a mosdóban voltam, hogy felvegyem a Ni haverjának a csajától kapott nadrágot. Hát mit ne mondjak nem az én stílusom volt, de hát ha nincs más ez is megteszi. Felvettem a gatyát és kimentem, így legalább alulról nem fáztam. A fiúk egy padon ülve vártak engem. Oda léptem hozzájuk és mind a ketten felemelték a fejüket.

- Mehetünk? -kérdeztem.

- Persze. Felülről nem fogsz fázni? - kérdezte Ni.

- De lehet, de nincs pulcsim se. - mondtam és lehajtottam a fejem.

- Várj! - mondta Ni és elrohant. Addig Dannal maradtam. Beszélgettünk addig amíg nem jött vissza Ni. - Tessék, itt a pulcsim amit itt hagytam tegnap. Meleg. - adta át a pulcsit. Felvettem és már nem is fáztam, tényleg meleg volt a pulcsi.

A fiúkkal elindultunk Londont felfedezni, de még megálltunk a suli előtt. Ni átrohant az út testen és oda ment egy bandához. Ott volt a srác. Ni barátja a zöld szemű, gyönyörű, elbűvölő srácnak? Ajaj. 

Niall szemszöge.

Átrohantam az út testen a régi osztálytársaimhoz. Ott volt a legjobb spanom is Harry. Érdekes, hogy most már két Harry ismerősöm van és ez egyik fiú a másik lány, de mind egy. Mikor oda értem a fiúkhoz, lepacsiztam velük.

- Niall, kik azok? - kérdezte Harry.

- Ó, az új barátaim. - mondtam. Igen kicsit mások az új barátaim mint a régiek. De kedvesek és jó velük beszélgetni.

- Azok? Ne már, Ni. Te tudósokkal és egy olyan lánnyal barátkozol? - kérdezte Art. (Arthur). Hát igen Harry elég érdekesen nézett ki. Szakadt nadrág van rajta ami a fenék részen is ki van szakadva és ha jól láttam akkor neon zöld francia bugyi van rajta és egy comb aljáig érő fekete Jack Wills-es pulcsi, ami már egy kicsit gyűrött.

- Igen. Kedvesek. A fiút Daniel-nek hívják a lányt pedig Harry-nek. Harry most jött Californiából és szegény nyári ruhába jött suliba. - mondtam. A fiúk már Harry-nek a nevén elkezdtek nevetni. Viszont a Haz-nak megfeszült az állkapcsa és a kezét is befeszítette. Nem tudom mi van vele. - Na, de most megyek. Meg mutatjuk Harry-nek Londont. - mondtam majd elindultam vissza felé.

- Héj, Ni. A bulit ne felejtsd el. - kiabálta utánam Frank.

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hát most azonnal nem megy, de sietek és miután megtanultam, lehet, hogy megírom. :-)

      Törlés