2013. február 2., szombat

Bevezetés :)

Itt a bevezető. Remélem tetszik és olvassa majd valaki. Jó olvasást. A történetben Harry nem a One Direction tagja!
Love me for me.

Még soha, soha nem éreztem ilyet senkinél. Ha vele vagyok minden megváltozik. Az idő repül, a szavak folynak belőlem, a szívem zakatol, akaratlanul is mosolygok. De mikor nincs mellettem, nem ölel át, nem ad csókot, nem hallom nevetését, akkor érzem azt, hogy nem lehet nélküle élni. Nem egyszerűen, nem. Más sem jár az eszemben nap mint nap csak ő. A gyönyörű mosolya, mély rekedtes hangja, a gödröcskéi, göndör fürtjei és hatalmas kezei. De ez nem minden. Ő más mint a többi fiú. De jó értelemben. Kedves, aranyos, vicces, és még sorolhatnám az összes jó tulajdonságot, de most nem teszem. Ő kicsit se a normális fiúk közé tartozik. De ez benne a jó. Igaz, hogy a társadalmi csoportunk teljesen más. De ez kit érdekel ilyenkor. Mikor valaki igazán szerelmes nem érdekli sem kor, sem kinézet csak az, hogy vele kell lennie és nélküle ő egy senki, egy fél ember. Lehet, hogy baj, hogy bele szerettem, mert ő csak bajt hoz a fejemre, de kit érdekel. Szeretem és csak ez a lényeg. Mit ér egy szép ház, sok gyerek, értékes ékszerek és még sok más, szóval minden, ha ő nincs velem. Nagyából ennyit ...
Semennyit. Igen csak kicsit szerettem belé. Csak kicsit, vagy csak pont annyira amennyire kell. Úgy érzem mi egymásnak lettünk teremtve. 
Mikor kéz a kézben sétálunk az emberek szemüket meresztve néznek utánunk. Tudom, hogy rossz a múltja, de minden embert el kell fogadni a hibáival együtt. Én elfogadom, de én egy kis hibát sem találtam még benne.
Már semmi sem lesz olyan mint előtte volt soha. Én se.  :)

2 megjegyzés: