2013. február 8., péntek

3. fejezet :)

Itt az új rész! Remélem tetszeni fog! Emi akkor a másik blogodnak küldöm a díjat és köszönöm, hogy olvasol!! 

Az óra elkezdődött én ott álltam mindenki előtt a tanár mellett. Kicsit sem volt ciki és ráadásul éppenséggel nekem nyári ruhában kellett lennem. Az osztály felállt a hosszú becsöngő után és üdvözölték a tanárt, majd leültek.

- Sziasztok gyerekek! Lesz egy új osztálytársatok Miss Harryetta King. Californiából jött az államokból. Szeretném ha órák után valaki körbevezetné az iskolánkban és a város egy részében. - mondta a tanár, majd le ült. Én meg csak álltam ott és álltam. Senkit sem érdekeltem. Á. Miért is érdekelnék bárkit is. Pff.

- Óhh. Nos Miss King. Mesélj magadról. Kérlek. - mondta a tanár.

- Hát, okééé. Harryetta King vagyok de szólíthattok Harrynek is. 18 éves lettem tegnap. Californiából jöttem. Anyukám modell, az apukám pedig író.  - mondtam el tömören. Fogalmam sem volt még mit mondhatnék.

- Hát, oké akkor gyerekek tegyetek fel kérdéseket az új osztálytársattaknak. - Na, álljunk meg egy pillanatra. Miiiiiiiiiiiiiiiiiiii? Kérdések? Ne, már. - Na, lássuk. Mondjad Adam!

- Voltak ott jó csajok? - kérdezte akkor Adam. Haha nagyon jó kérdés. Most vagy komolyan kérdezi vagy azt teszteli, hogy leszbikus vagyok-e. Haha.

- Nem tudom, nem nézegettem lányokat. - mondtam kedvesen.

- Na, jó. Inkább ülj le Harry és kezdjük el az osztályfőnöki órát.

Daniel Jack
Körbenéztem de akkora aki egyedül ült mind egyszerre felrakták a táskájukat, csak egy gyerek nem. Gondoltam mit árthat, kedvesnek tűnik. Oda mentem és megkérdeztem szabad-e a hely. Csak bólintott, így leültem mellé. Majd kezdődött az osztályfőnöki. A padtársamat Daniel-nak hívták. Nem, nem mondta meg csak lelestem a füzetéről amire rá volt írva a neve. Rövid fekete göndör haja volt. Kék szeme csak úgy vakított a szemüvegén át. Elég jól fel volt öltözve mindenféle márkás cuccokkal. Egyszer hallottam beszélni és amikor meghallottam a hangját. Nem hittem el, hogy, hogy lehet egy ilyen vékony fiúnak, hogy lehet ilyen mély rekedt hangja. Meglepett. A többiek osztályfőnökin csak leveleztek és telefonoztak. Jól láttam hiszen az utolsó padba kerültem. A tanárt Miss Evans nem nagyon érdekelte, hogy mit csináltak a többiek csak az, hogy túl legyen mindenen, főleg a napon. Én meg jó diák módjára jegyzeteltem. Nem tudom, hogy mi lesz ha itt sem szerzek barátokat vagy legalább közeli ismerősöket. 

Az óráról kicsöngettek, mindenki felszabadultan rohant ki a teremből csak én és Daniel maradtunk bent. Daniel egy könyvet vett elé ami már eléggé meg volt rágva, gondolom nem most olvassa először. Én meg csak ott ültem és néztem ki a fejemből. Majd...

- Szia, Harry! Daniel vagyok! Örvendek! - mondta miközben könyvét térdére ejtette és felém fordult és kezét felém nyújtotta.

- Szia, Daniel! Én is örvendek! - mondtam és közben elfogadtam a kezét. 

- Most jöttél Londonba, igaz? - bólintottam. - akarod, hogy körbe vezesselek suli után? - mondta kedvesen.

- Persze. Megköszönném. - mondtam mosolyogva. Még soha senki ismeretlen nem beszélt velem ennyi ideig. 

A csengő megszólalt, így beinvitálta az osztálytársaimat a terembe. Mindenki lezuhant a helyére és folytatta a beszélgetést a másikkal. Annyi dologról beszélgettek ugyan abban a percben, hogy csak egy-egy szót tudtam kiszűrni mint pl.: kutya, buli, drog ( hova kerültem?), kecske (?), smink, zene és persze a fiú szó, sem maradhatott ki a sorból. Mindenki másról beszélgetett és természetesen nem a mellette ülővel, hanem a kilométerekre lévő barátjától. 
Én meg csak ültem a székemen és nézelődtem. Daniel is unatkozott mert engem nézett. Teljesen biztos vagyok benne, éreztem a pillantását a testemen. 

- Daniel! Most milyen óránk lesz? - kérdeztem az új padtársam aki engem nézett.

- Rajz. Szerintem ez egy haszontalan tantárgy mert eleve senki se figyel oda a tanárra és nem is kell semmit tanulni rá és még a tanár is csiga lassú. - mondta kifejtve a véleményét az egészről. Pedig én csak azt kérdeztem milyen óra lesz. De jó tudni, hogy lesz egy olyan óra ahol lehet aludni.

- Pedig az a jó benne, hogy nem kell tanulni rá. Szerintem. - mondtam neki, aki még mindig engem kémlelt.

- Itt semmire se kell tanulni. Akkor is ötöst kapsz ha csak pislogsz egyet, viszont látod azt a sulit szemben. Ott még az egyesért is tanulni kell. - mutatott a majdnem össze dőlni készülő épületre.

O-oda jár akkor a szép zöld szemű srác is.

- Az milyen suli? - kérdeztem. 

- Hát ez itt, amiben most mi vagyunk ez az elit suli. Az ott pedig a nem annyira gazdagok sulija. Oda olyanok járnak akik nem tanulnak vagy nincs pénzük tanulni. Mondjuk itt is vannak olyanok akik nem akarnak tanulni. Például ott az a srác akinek szőke haja a szemébe lóg. Na, az a foci csapat 'főembere' és nem akármilyen focinak amerikai focinak. Ő minden lányra rá mászik. Szerintem rád is rád fog. Vigyázz magadra. - fejezte be a mondandóját Dan. 

A tanár bejött és már kezdtük is az órát.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jo, olyasmi mint az SzJG! Igy tovàbb! Hamar kövit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Egyébként tényleg hasonló. Nem is vettem észre. :) Oké .:)

      Törlés