2013. május 3., péntek

21. fejezet

Sziasztok! Mizu veletek? Hát itt lenne az új rész! 3 komi után jön a kövi :) Jó olvasást. :)

Hirtelen anyám nyitott be az ajtómon karba tett kézzel. Kicsit ellágyult amikor meglátta a szemem zárkájából már kiengedett könnyeket. Leengedte a kezeit és előre lépett egy lépést. Nem vártam tőle, hogy oda jöjjön és álomba ringasson, mert sosem tette meg még ezt. Lassan lépkedett felém, majd letérdelt elém és feljebb emelte az arcom amin még milliónyi könnycsepp járta lassú táncát. Hüvelyk ujjával letörölte az arcomon lévő könnycseppeket és nagy meglepetésemre adott egy puszit az arcomra. Én letérdeltem a padlóra mellé és átöleltem. Először megijedt, de utána ő is átölelt.
- Mit csinált az a fiú? - kérdezte. Még sosem érdeklődött irántam, de ez nekem most nagyon jól esett, hogy legalább most elkezdi.
- Ja, ő semmit. Ő nagyon kedves. Meg minden rendben van vele. Csak megint Travra gondoltam. - mondtam el neki és reméltem, hogy még kérdezgetni fog. Felállt és ezzel engem is magával húzott, már azt hittem elmegy amikor felültetett mind kettőnket az ágyamra. Már szinte beleültetett az ölébe, olyan közel húzott magához.
- Nyugodj meg. Semmi baj nem lesz. - mondta. Bár ezzel nem nagyon nyugtatott meg. - Mesélj nekem valamit. - mondta és ezzel lepett meg a legjobban.
- Hát eddig minden jó. Az első nap már találtam 3 barátot. Dant ő Daniell Jack, Nit aki Niall James Horan és a tesója Cherry Horan. Nagyon aranyosak. Aznap estére elhívtak bulizni és el is mentem. Ja, el is felejtetem, a te ruhádba mentem, de már kimostam . - egy kis mérges arcot vágott, de utána elkezdett megint mosolyogni. - Azon az estén találkoztam Hazzal. Neki a teljes neve Harold Edward Styles. Neki van egy testvére Gemma, aki nagyon aranyos bár még keveset beszéltem vele és a találkozásunkkor is csak megszívatott, de minden oké. Harry nagyon kedves és megértő srác és olyan akinek szeretetre van szüksége. Nagyon értelmes és nem őrült csak akkor ha az, az őrültség jó dolog. - ezzel fejeztem be a mesémet. Anyám arcára egy óriási mosoly került.
- Richard, édesem gyere gyorsan. - ordított le anya apának. Hallottam apám lépteit, ahogy a lépcsőn trappolt. Nagyon hangosan lépdelt és ezt sajnos eltanultam tőle. Apám szinte beesett az ajtómon, ráadásul háttal, nem mutatva nekünk, hogy mit tartott a kezében. Mikor megfordult nem hittem a szememnek, egy kiskutyát tartott a kezében. Nagyon aranyos volt. Apám egy dobozban hozta fel szegényt nekem, mikor bele néztem egy nagyon jó kis kuckó volt benne. - Nem felejtettük ám el a születésnapod. Igaz kicsit megkésve, de nem találtuk meg a tökéletes kutyát számodra. De ma apád őt hozta haza, és egyből te jutottál az eszembe, tisztára olyan mit te. - mondta miközben én átvettem a dobozt apámtól benne az újdonsült kutyámmal. Letettem az ágyamra és az édes bogár egyből kiugrott onnan. Majd oda bújt az ölembe.
- Köszönöm szépen. - mondtam és megpusziltam mind kettőjüket.
- Mi megyünk akkor, játssz vele majd. A szobáddal mi lesz? - kérdezte apám.
- Majd én megcsinálom. - mondtam. Már volt rá egy jó ötletem. A szüleim kimentek és én egyből a telómért nyúltam és le is fotóztam. Szétküldtem a képet Ni-nek, Cher-nek, Dan-nak és persze Hazz-nak is.

Kutyát kaptam szülinapomra!!!!! :) Ugye milyen cukor <3 (csatolt kép)

Először Cher volt aki vissza írt:  Júúúúúúj. Nagyon cukor. Holnap hozd be a suliba. Látni akarom. <3 :)
Én: Be lehet? :O
Cher: Persze. :)
Én: Akk ok. :)

Majd Ni is vissza írt és közben a másik két fiú is.
Ni: Nagyon cuki.:) Ugye Niall lesz a neve. :P
Én : Nem tudom még :P

Dan: Nagyon aranyos. :) Milyen volt a napod? ;)
Én : Király :P Neked???
Dan: Unalmas. Holnap eljössz velem egy kávéra???
Én: Persze, de csak olyanra amibe KUTYÁT is lehet vinni!!!!
Dan: Értettem főnök. Harsogó betűidtől nem ijedek meg. NEKEM IS VANNAK!!!
Én: Jó8 Dan :)
Dan: Neked is babe. :)

Utoljára Hazz üzenetét nyitottam meg.

Hazz: Nagyon cuki. Látni akarom és téged is. 10 perc és ott vagyok.

Úr isten ezt írta 10 perce. Az ablak felé fordítottam a fejem, arra hogy valaki kopog. Hazz volt az. Gyorsan a kutyával a kezemben oda mentem és kinyitottam az ablakot, hogy betudjon mászni. Annyira hülye, de így tökéletes.
- Szia, baby. - mondta és utána megcsókolt. Csókja mennyei volt. - Hogy vagy? - kérdezte, amire én csak elnevettem magam. - Most mi van? - kérdezte értetlen fejjel, de azért mosolygott.
- Úgy 1 órája váltunk el, de te már itt vagy. - mondtam neki miközben a kutyulit letettem és átöleltem Hazzt.
- Elmenjek? - kérdezte.
- Ne, dehogy. Most már itt maradsz estére. Nem engedem, hogy sötétbe vezess. - végszavamra megdörrent az ég és megint elnevettem magam majd hozzá tettem- és esőben.
- Hiányoztál. -  mondta mélyen a szemembe nézve. Annyira aranyos volt és annyira belopta magát a szívembe.
- Te is nekem. Én ezt nem értem .-  mondtam neki.
- Mit? - nézett rám értetlenül.
- Azt, hogy csak nemrég találkoztunk, és ha nem vagy velem akkor nagyon hiányzol. Nagyon. - mondtam neki, miközben arcom mellkasába temettem.
- Akkor maradhatok, gondolom. - mondta és még közelebb húzott magához, annyira hogy még a levegő sem fért volna el köztünk.
- Persze. Ott a fürdő. - mutattam az ajtajára. - Kell neked valami? - kérdezte. Pizsire gondoltam, meg ilyesmikre, remélem ő is.
- Nem, köszönöm. Csak boxerban fogok aludni. - mondta majd egy pimasz mosoly jelent meg az arcán. Majd bement a fürdőbe és becsukta maga után az ajtót. Az anonim kutyusom ott ült az ágyamon farkát csóválva és engem nézett. Az ágyam elé sétáltam és elkezdtem vele játszani. A hátára fektettem és elkezdtem csikizni a hasát amire mindig elkezdte a kezemet rugdosni és azt a szájába tolni és jól megharapdálni. Nagyon aranyos volt. Igaz a kezem tiszta karmolás lett, de azok nem fájtak. Egy idő után a kutya csak úgy lemerült, vagyis elfáradt és elaludt, én pedig beleraktam az átmeneti kuckójába, vissza a dobozba. Ajtó nyitódást hallottam és Harry jött ki a fürdőből egy szál boxerban. A nyálam megint elkezdett csorogni, ahogy megláttam tökéletes testét. Pimasz mosollyal a képén közeledett felém és kezét derekamra helyezte, majd megcsókolt. Nyelve utat nyert a számban és megsimította az enyémet. Annyira tökéletes volt, túl tökéletes volt. Oldalamat kezdte el simogatni a póló alatt, amire belenyögtem a szájába. Homlokainkat egymásnak támasztottuk és úgy lihegtünk.
- Függő lettem. - mondta és megint megcsókolt. Még egy kicsit szenvedélyesebben. Imádtam, amit csinál és őt is. Megint elváltunk levegő hiányában, de ezúttal nekem is el kellett mennem fürdeni. Elváltam tőle, de ő továbbra is fogta az oldalam és jött utánam. - Mehetek veled? - kérdezte úgy mint ha komolyan gondolta volna.
- Akkor már túl tiszta lennél. - mondta neki, majd egy utolsó csókkal búcsúztam el tőle és bezártam a közöttünk lévő ajtót, nehogy rám nyisson. Levettem a ruháimat és a hideg víz alá álltam. Próbáltam a hajamat kisebb, nagyobb sikerekkel nem bevizezni, de nem minden sikerülhet egy embernek. Nyomtam a tenyerembe a vanilliás tusfürdőmből és magamra kentem, mikor megállapítottam, hogy most már jó habos vagyok  mindenhol, lemostam magamról. Megfogtam a törülközőmet és akkor jutott eszembe, hogy a piszimet nem vittem be. Hogy történhet meg ez velem is? Nem elég minden szerelmes filmben megtörténnie?
- Harry hoznál be nekem pizsit? - kérdeztem. - Csak dobd be. - tettem hozzá. Nem akartam, hogy meglásson ÍGY.  Nyitódott az ajtó és Harry bejött és becsukta maga mögött az ajtót. - Csak azt mondtam dobd le. - mondtam neki egy kicsit feszülten. Nem akartam neki magyarázkodni a sebeimről. Nem akkor és nem ott. Egyre közelebb jött majd átölelt és megcsókolt. Nem tudtam mást tenni, elvarázsolt így én is vissza csókoltam. Éreztem, hogy keze vándorolni kezd és egyszer csak lehúzta rólam a törölközőt. Én inkább hozzá bújtam, nem akarta, hogy lássa a testem.
- Gyönyörű vagy. - mondta. majd átkarolt és a mélyedéseket kezdte el simogatni a hátamon. Kezeit feljebb csúsztatta és eltolt magától. Szemei kikerekedtek és végighúzta az ujját a vágáson ami a mellem felett helyezkedett el. Arca sötét lett és megfeszült. - Ki csinálta ezt veled? - kérdezte.
- Nem ismered. - mondtam és lehajtottam a fejem.
- És a többit. Ó istenem Etta, szólj ha valaki bánt. Laposra fogom verni. - mondta és magához húzott. Átkaroltam a nyakát és a tarkóján lévő göndör fürtjeibe nyúltam, majd meghúztam neki, mire ő megmarkolta a fenekem. - Ne, csináld mert beindulok. - figyelmeztetett, mire abba hagytam. Elhúzódott tőlem és végig nézett testemen, amitől egy kicsit rosszul éreztem magam. - Etta, így is gyönyörű vagy. - majd a hasamra adott egy puszit és a ruhákért nyúlt. Egy csipkés tangát, adott rám és egy hozzá illő melltartót. Honnan tudja, hogy abban alszok? És kié ezek a cuccok, mert tuti, hogy nem az enyéim? Hát nem mást lehetett mint az anyám. Istenem.  Elővett egy trikót és azt is rám adta, majd elővette a mamuszom és azt is feladta rám.
Ott guggolt előttem és olyan csodálatos volt. ez az egész. Felvett a hátára mire elkezdetem kiabálni és rugdalózni. Ő csak nevetett rajtam és kifelé haladt a fürdőből. Majd felegyenesedtem és szépen lassan lecsúsztatott, hogy a lábam elérje a földet. Olyan filmbe illő volt. Mint ha ezt az egészet most írták volna meg. (:P)

3 megjegyzés:

  1. Gyorsan hozd a kövit:):)

    VálaszTörlés
  2. ez a rész is nagyon jó lett!!:)) gyorsan kövit!!*-*:))<3

    VálaszTörlés
  3. Szia! siess a kövivel, és nézz be hozzám, van számodra egy díjam (: amúgy fantasztikus a blog, nem rég kezdtem olvasni, de király! tetszik az ötlet, hogy nincs főszereplő, hanem magadat képzelheted bele. csak így tovább :D http://averszava.blogspot.hu/

    VálaszTörlés